مهمونی مهمونی
★دختر نمكی★
♥وبی برای دختران♥
درباره وبلاگ


♥سلام♥ ★خوش اومدین★ ♥من تارا هستم و 13 سالمه♥ ♥عاااااااااشق عروسکای دخملونه و کارتونای کره ای هستم♥ من خیلی دوس دارم تبادل لینک کنم و تازه هر هفته پست های بزرگی میزام★ چیزی مونده که بگم؟ها راستی بدون نظر هم نرید و منو حتما بلینکید★ میسی و بااااااااااااااااااای★

پيوندها
√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√
احساس رویایی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★دخمل کوچولو★ و آدرس girl-litel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ



کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

اهنگ عشق اول از مهدی احمدوند

کد آهنگ
برای دیدن لحضات نمکی
Erorr in Your Internet Explorer !!!

Music Weblog

نويسندگان
★♥تارا♥★

آرشيو وبلاگ
مهر 1391
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : ★♥تارا♥★

سلام من اومدم

خوش اومدم

دوستای عزیزم منو ببخشید اگه یه مدت نبودم

ولی الان دوباره اومدم با هزار تا خاطره

وووووای الان دارم آهنگ کامران و هومن رو گوش میدم

فرشته نجااااااااااات

خیلی خوشمله هاااا

گوشش بدید

اگه بدونید هوس چی کردم؟؟؟؟؟؟؟
یه جشن باحال با همه دوستام

هورااااااااااا

خیلی حال میده هااا

اول از همه باید حموم کنم

دوم از همه باید خوشکل کنم

بعدش هم باید

لباس ناناس بپوشم

 
   من باید از خوشکلی تو مهمونی بدرخشم
   و در اخر هم یکم بازیگوشی کنم
و دلبری هم که نباید فراموش بشه هاااا
و دیگه بسه زیدی جو گیر شدم
  دوستای عسیسم چه خفرا؟؟؟؟؟خوش میگذره؟؟؟؟
   چیکارامیکنین؟؟؟؟؟
  
میخوام یه سوال بپرسم ببینم چه جوابی دارید بدید؟؟؟؟؟
  از همه خواهشمیکنم که جواب بدن
بزرگترین آرزوی شما چیه ؟؟؟
 
  باهام صادق باشینشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
 
     دیگه میخوام برم
                     میسپارمتون به خدای بزرگ
     دوباره میبینمتون دوستای گلم
                    بای